La compétence linguistique orale dans le contexte informel et l’usage de la langue dans les cercles familiaux et amicaux: une étude quantitative dans le contexte de jeunes universitaires

Auteurs

DOI :

https://doi.org/10.59866/eia.v1i69.274

Mots-clés :

domaine informel, compétence orale, usage de la langue, basque, jeunes, université

Résumé

Le fait que l’usage de la langue basque n’ait pas augmenté autant que la connaissance de la langue basque a attiré l’attention sur les habitudes linguistiques dans le domaine informel. Cette étude a analysé la compétence en langue basque dans le domaine informel ; en particulier, le degré de relation entre cette compétence et la langue utilisée pour parler en famille et avec les amis, parmi des jeunes qui évoluent dans le contexte universitaire. À cette fin, les réponses de 292 étudiants d’Enseignement Primaire sur le campus de Donostia / Saint-Sébastien de l’UPV/EHU (Université du Pays Basque) ont été reçues à travers un questionnaire. Les résultats montrent, entre autres, que l’influence des amis est plus grande que celle de la famille. Par conséquent, il est proposé que l’université peut être un espace idéal pour influencer non seulement l’usage, mais aussi la compétence linguistique.

Téléchargements

Les données relatives au téléchargement ne sont pas encore disponibles.

Références

Aizpurua, Jon (2018). «Euskararen erabilera eta erabileran eragiten duten faktore nagusiak», BAT Soziolinguistika Aldizkaria 106 (2018): 29-45.

Altuna, Jaime (2015). «Euskara pasilloetan galduta. Praktiken aldaketak eta hizkuntz mudantzak nerabezaroan», BAT Soziolinguistika Aldizkaria 97 (2015): 39-65.

Altuna, Jaime (2017). «Genero identitatearen hizkuntza jokoa. Hurbiltze etnografikoa nerabeen hizkuntza-praktiketara», BAT Soziolinguistika Aldizkaria 104 (2017): 139-157.

Altuna, Jaime (2023). Hizkuntzaren funanbulistak. Hizkuntza-sozializazioa kirol eremuan adin eta generoan ardaztuta [Doktorego-tesia], Euskal Herriko Unibertsitatea, 2023. https://addi.ehu.es/handle/10810/62640.

Amonarriz, Kike (2005). «Gazte-hizkeraren egungo egoera eta garrantzia», in Gazte-hizkera. Jardunaldien hitzaldiak eta ondorioak. Donostia: Urtxintxa: 11-19.

Amonarriz, Kike (2008). «Gazte hizkerak-hizkera gazteak», BAT Soziolinguistika Aldizkaria 68 (3) (2008): 167-183.

Amonarriz, Kike (2009). «XXI. mendeko euskaldunak: Nola aldatu(ko) diren gauzak, kamarada», in Transmisinoa eta Erabilerea. XIII. Jardunaldiak. Bilbo: Mendebalde: 113-142.

Amorrortu, Estibaliz (2005). «Gazte-hizkeraren bila? Soziolinguistikatik hausnarketa pare bat», in Gazt_e hizkera: jardunaldien hitzaldiak eta ondorioak. Donostia : Urtxintxa: 35-43.

Amorrortu, Estibaliz, Ortega, Ane, Goirigolzarri, Jone (2017). «Euskararen hiztun aktibo bihurtzeko gakoak», BAT Soziolinguistika Aldizkaria 104 (3): 11-49. https://soziolinguistika.eus/files/amorrotu_et_al_104.pdf.

Aranguren, Maddi (2012). «Azpeitiko gazteak eta euskara» Sakontze egitasmoa, HIZNET: Hizkuntza Plangintza Graduondokoa, 2012. https://hiznet.asmoz.org/wp-content/uploads/2018/10/Azpeitia.pdf.

Artetxe, Miren (2020). Ipar Euskal Herriko bertso-eskoletako gazteen hizkuntza ibilbideak. Gazte identitateak, hizkuntza mudantzak eta legitimazio prozesuak [Doktorego-tesia], Euskal Herriko Unibertsitatea, 2020. https://addi.ehu.es/handle/10810/45422.

Artetxe, Miren (2023). Euskara eta gazteak Lasarte-Orian (IV). 30 urte eta gero, zer? Lasarte-Oria: Lasarte-Oriako Udala. https://www.lasarte-oria.eus/documents/298010/3706031/Euskara+eta+gazteak+IV.pdf/2699f19f-5020-8da7-bf0b-e4128945dc59.

Artetxe, Miren eta Bereziartua, Garbiñe (2023). Gaztelania eta frantsesarekiko desoreka euskal gazteen eguneroko hizkerarako adierazkortasunean: faktore horien eragina Donostia eta Baionako unibertsitate-ikasleen hizkuntza-hautuan. Euskaltzaindia-Mintzola (txosten argitaratu gabea).

Artola, Itxaro (2013). «Euskararen ainguralekuak Arrasateko gazteen hizkuntza-portaeran: zergatik eta non hitz egiten duten euskaraz», BAT Soziolinguistika aldizkaria 89 (2013): 61-83.

Balda, Oier (2022). Gazteen hizkeraren ezaugarriak: Euskaraz "gaizki" hitz egiten ikasten [Master Amaierako Lana] (Unibertsitate Masterra Bigarren Hezkuntzako Irakasletzan), Nafarroako Unibertsitate Publikoa. https://academica-e.unavarra.es/xmlui/bitstream/handle/2454/43436/balda.117741-euskara_MU-PES_2122.pdf?sequence=1&isAllowed=y.

Bedaxagar, Maider (2021). «Euskaldun bat, bi euskara: zuberera eta batua zuberotar gazteen ahotan gaur egun», in Arantzazutik mundu zabalera: euskararen normatibizazioa, 1968-2018. Bilbo: Euskaltzaindia: 177-193. https://doi.org/10.31819/9783968691589-013 DOI: https://doi.org/10.31819/9783968691589-013

Bereziartua, Garbiñe (2013). «Ingurune euskalduneko gazteak eta hizkuntza idatzia, eskolan eta eskolatik kanpo», BAT Soziolinguistika Aldizkaria 89 (2013): 25-42.

Berrio-Otxoa, Kontxesi, Hernández, Jone Miren eta Martínez, Zesar (2003). Gaztetxoak eta aisialdia: etorkizuna aurreikusten (2001-2002).Gasteiz: Eusko Jaurlaritzaren Argitalpen Zerbitzu Nagusia. https://www.euskadi.eus/contenidos/documentacion/o_etorikizuna20012002/eu_etorkizu/adjuntos/etorkizuna20012002.pdf.

Coyos, Jean-Baptiste (2005). «Écart entre connaissance et usage d'une langue minoritaire: modèles théoriques et cas de la langue basque», in Variable territoriale et promotion des langues minoritaires. Pessac: Maison des Sciences de l'Homme d'Aquitaine: 411-427.

Dorai, Olatz (2018). Hitanoa: Ikasleen ahozkoari adierazkortasuna emateko bide [Master Amaierako Lana] (Unibertsitate Masterra Bigarren Hezkuntzako Irakasletzan), Nafarroako Unibertsitate Publikoa, 2018. https://academica-e.unavarra.es/xmlui/bitstream/handle/2454/31011/Olatz%20Dorai%20MB.pdf?sequence=1&isAllowed=y.

Eckert, Penelope (2006). «Communities of Practice», in Encyclopedia of Language and Linguistics. Elsevier: 683-685. https://doi.org/10.1016/B0-08-044854-2/01276-1 DOI: https://doi.org/10.1016/B0-08-044854-2/01276-1

Egizabal, Diego, Huegun, Axier, Jauregi, Pello, (2004). «Kuadrillategi egitasmoa», BAT Soziolinguistika Aldizkaria, 53 (2004): 103-111.

Esnaola, Imanol (1997). «Gazte euskaldunen lagun arteko hizkera hemen eta orain zertan den ulertzeko zenbait argibide», BAT Soziolinguistika Aldizkaria 24 (1997): 63-75.

Etxabe, Amets (2005). «Kode-alternantzia lagun arteko gazte-hizkeran» Sakontze egitasmoa, HIZNET: Hizkuntza Plangintza Graduondokoa, 2005. https://hiznet.asmoz.org/wp-content/uploads/2018/10/AmetsEtxabe.pdf.

Etxeberria, Lierni (2013). «Ibarrako gazte-hizkera: kode-alternantzia» Sakontze egitasmoa, HIZNET: Hizkuntza Plangintza Graduondokoa, 2013. https://hiznet.asmoz.org/wp-content/uploads/2018/10/Ibarra_Lierni.pdf.

Eusko Jaurlaritza (2016). Gu gazteok. 12-14 urteko gazteen hizkuntza egunerokotasunera hurbiltzeko ikerketa partehartzailea. Gasteiz: Eusko Jaurlaritza. https://www.irekia.euskadi.eus/uploads/attachments/8239/Gu_gazteok.pdf?1465393066.

Eusko Jaurlaritza, Nafarroako Gobernua eta Euskararen Erakunde Publikoa (2023). VII. Inkesta Soziolinguistikoa 2021. Euskal Autonomia Erkidegoa. Laburpen-txostena. https://www.euskadi.eus/contenidos/informacion/eas_ikerketak/eu_def/adjuntos/VII.-INKESTA-SOZIOLINGUISTIKOA_laburpena.pdf.

Feixa, Carles (1999). De jóvenes bandas y tribus. Antropología de la juventud. Barcelona: Ariel.

Feixa, Carles eta Nofre, Jordi (2012). «Culturas Juveniles», Sociopedia.isa (2012).

Garay, Urtza eta Etxebarria, Aintzane (2010). «Irakasleen komunikazio-gaitasuna: hausnarketarako gaia», UZTARO Giza eta Gizarte Zientzien Aldizkaria 73 (2007): 39-48. https://doi.org/10.26876/uztaro.73.2010.3 DOI: https://doi.org/10.26876/uztaro.73.2010.3

Goirigolzarri, Jone, Amorrortu, Estibaliz eta Ortega, Ane (2019). «Activación lingüística de jóvenes neohablantes de euskera en la universidad», in Neohablantes de lenguas minorizadas en el Estado español. Madrid: Iberoamericana Vervuert: 23-46. https://doi.org/10.31819/9783964568830-002 DOI: https://doi.org/10.31819/9783964568830-002

Hernández, Jone Miren (2005). Jolasgaraia. Gaztetxoak, hizkuntzak eta identitateen adierazpenak. Gasteiz: Eusko Jaurlaritzaren Argitalpen Zerbitzu Nagusia.

Hernández, Jone eta Altuna, Jaime (2017). «Gazteak euskararen jolastokian», in Euskararen biziberritzea: marko, diskurtso eta praktika berriak birpentsatzen. Bilbo: Udako Euskal Unibertsitatea: 53-70.

Hernández, Jone Miren, Altuna, Jaime eta Iñarra, Maialen (2020). Euskara Kirolkide. Lanketa teoriko-kontzeptuala. Andoain: Soziolinguistika Klusterra. https://soziolinguistika.eus/wp-content/uploads/2021/09/EuskaraKirolkide_2020_TXOSTENA_OinarriTeorikoa.pdf.

Hernández, Jone Miren eta Santamaria, Ainara (2021). «Do It Yourselfetik planifikaziora: Euskal hiztun gazteak eta berreskurapenaren auziak», Fontes Linguae Vasconum 132 (2021): 349-374. https://doi.org/10.35462/flv132.4 DOI: https://doi.org/10.35462/flv132.4

Ibarra, Orreaga (2008). «Apuntes sobre interferencia castellano-vasca en el lenguaje juvenil actual: léxico, calcos y transferencia lingüística», Oihenart 23 (2008): 219-240.

Ibarra, Orreaga (2011). «Sobre estrategias discursivas de los jóvenes vascohablantes: causas que motivan el cambio de código», Oihenart 26 (2011): 277-298.

Ibarra, Orreaga (2013). «El code switching vasco-castellano en oraciones atributivas de hablantes jóvenes», Oihenart 28 (2013): 115-130.

Ibarra, Orreaga (2014). «Tipología y pragmática del code-switching vasco-castellano en el habla informal de jóvenes bilingües», LAPURDUM Euskal Ikerketen Aldizkaria 18 (2014): 23-40. https://doi.org/10.4000/lapurdum.2485 DOI: https://doi.org/10.4000/lapurdum.2485

Iñigo, Patxi (2007). «Bortzirietako hizkeraren zenbait berezitasun gaurko gazteen mintzairan», Euskera 1 (52) (2007): 291-318.

Iraola, Joxemari (1992). Euskara eta gazteak Lasarte-Orian. Hizkuntz jokaerak. Lasarte-Oria: Lasarte-Oriako Udala. https://www.lasarte-oria.eus/documents/298010/23017914/Gazteak+eta+Euskara+1992.pdf/5e034b8c-b0ca-6025-5a05-190c2830ff22.

Iurrebaso, Iñaki (2016). «Hainbat gogoeta hizkuntza-gaitasunaren inguruan», BAT Soziolinguistika Aldizkaria 99 (2016): 81-95. (2021). «Euskarazko hizkuntza-gaitasuna eta erabilera: zer dago indartsuen?, zer ahulen?», HERMES Pentsamendu eta Historia Aldizkaria 69 (2021): 24-39.

Jauregi, Pello (2003). Euskara eta gazteak Lasarte-Orian (II). Hizkuntzazko jokaerak. Lasarte-Oria: Lasarte-Oriako Udala. https://www.lasarte-oria.eus/documents/298010/3706031/Euskara+eta+Gazteak+II/dbe52f3c-8a6a-9535-a009-36a1ffcbe0b6.

Jauregi, Pello (2013). Euskara eta gazteak Lasarte-Orian (III). 20 urteko bilakaera. Lasarte-Oria: Lasarte-Oriako Udala. https://www.lasarte-oria.eus/documents/298010/3706031/Euskara+gazteak+2013/e5b14357-fcac-ef65-156d-d43685c86383.

Kasares, Paula (2012). «Euskararen belaunez belauneko jarraipena hizkuntza sozializazioaren paradigmatik», BAT Soziolinguistika Aldizkaria 82 (2012): 15-52.

Krashen, Stephen (1976). «Formal and Informal Linguistic Environments in Language Acquisition and Language Learning», TESOL Quarterly 10. https://doi.org/10.2307/3585637 DOI: https://doi.org/10.2307/3585637

Lantto, Hanna (2014). «Code-switching, swearing and slang: The colloquial register of Basque in Greater Bilbao», International Journal of Bilingualism 18 (6): 633-648. https://doi.org/10.1177/1367006912457274 DOI: https://doi.org/10.1177/1367006912457274

Lantto, Hanna (2015a). Code-switching in greater Bilbao. A bilingual variety of colloquial basque [Doktorego Tesia], Helsinkiko Unibertsitatea. https://helda.helsinki.fiitems/17177fa1-284e-4f6e-9b08-20925929c5be.

Lantto, Hanna (2015b). «Conventionalized code-switching: Entrenched semantic-pragmatic patterns of a bilingual Basque-Spanish speech style», International Journal of Bilingualism 19 (6): 753-768. https://doi.org/10.1177/1367006914552830 DOI: https://doi.org/10.1177/1367006914552830

Lantto, Hanna (2016). «Conversations about code-switching: contrasting ideologies of purity and authenticity in Basque bilinguals'reactions to bilingual speech», Multilingua 35. https://doi.org/10.1515/multi-2015-0040 DOI: https://doi.org/10.1515/multi-2015-0040

Lauzirika, June (2014). Lekeitioko gazteak eta euskara. Bermeoko egoerarekin alderaketa [Gradu Amaierako Lana], HIZNET: Hizkuntza Plangintza Graduondokoa, 2014. https://hiznet.asmoz.org/wp-content/uploads/2018/10/HIZNET_June-Lauzirika.pdf.

Le Breton, David (2014). Una breve historia de la adolescencia. Buenos Aires: Nueva Visión.

Lee, Jin Sook eta Bucholtz, Mary (2015). «Language Socialization Across Learning Spaces», in The handbook of classroom discourse and interaction. Malden-Oxford-West Sussex: Wiley-Blackwell: 319-336. https://doi.org/10.1002/9781118531242.ch19 DOI: https://doi.org/10.1002/9781118531242.ch19

Legarra, Endika (2019). Lagunekin euskaraz. Gazteen lagunarteko hizkera lan-tzeko proposamen didaktikoa [Master Amaierako Lana] (Unibertsitate Masterra Bigarren Hezkuntzako Irakasletzan), Nafarroako Unibertsitate Publikoa, 2019. https://academica-e.unavarra.es/xmlui/bitstream/handle/2454/33669/Endika%20Le-garra%20MBL%20-%20Lagunekin%20euskaraz.pdf?sequence=1&isAllowed=y.

Lujanbio, Oihana (2012). «Hizkuntza-aldakortasuna Goizuetako euskaran», UZTARO Giza eta Gizarte Zientzien Aldizkaria 80 (2012): 77-97. https://doi.org/10.26876/uztaro.80.2012.4 DOI: https://doi.org/10.26876/uztaro.80.2012.4

Martínez de Luna, Iñaki (2004). «Euskararen erabilera egokirako gizarte baldintza», in Egokitasuna hizkuntzaren erabileran. VIII. Jardunaldiak. Bilbo: Mendebalde Euskal Kultur Alkartea: 11-38.

Martínez de Luna, Iñaki eta Berrio-Otxoa, Kontxesi (2000). Etorkizuna aurreikusten 99. Euskal Herriko gaztetxoak eta euskara. Nafarroako Unibertsitate Publikoa, Euskal Kultur Erakundea eta Euskal Herriko Unibertsitatea.

MoraleJo, Rubén eta Ramallo, Fernando (2019). «Las condiciones del (pre)falantismo y el proceso de conversión lingüística en Galicia», in Neohablantes de lenguas minorizadas en el Estado español. Madril: Iberoamericana-Vervuert.

Muñoa, Inma (1997). «Pragmatic functions of code-switching among Basque--Spanish bilinguals», in Actas do I Simposio Internacional sobre o Bilingüismo. Vigo: Universidad de Vigo: 528-541.

Ormaetxea, José Luis (2008). «Otxandioko hizkera: adinaren araberako bariazioa», Fontes Linguae Vasconum 108 (2008): 249-262. https://doi.org/10.35462/flv108.2 DOI: https://doi.org/10.35462/flv108.2

Ortega, Ane, Amorrortu, Estibaliz, Goirigolzarri, Jone; Urla, Jacqueline eta Uranga, Belen (2013). «Hiztun berrien hizkuntza identitatea: "nolako euskalduna naiz?"», BAT Soziolinguistika Aldizkaria 87-88 (2013): 151-170.

Ortega, Ane, Uria, Jacqueline, Amorrortu, Estibaliz, Goirigolzarri, Jone eta Uranga, Belen (2015). «Linguistic identity among new speakers of Basque», International Journal of the Sociology of Language 231 (2015): 85-105. https://doi.org/10.1515/ijsl-2014-0033 DOI: https://doi.org/10.1515/ijsl-2014-0033

Ortega, Ane, Amorrortu, Estibaliz, Goirigolzarri, Jone eta Uria, Jacqueline (2016). Los nuevos hablantes de euskera. Experiencias, actitudes e identidades. Bilbo: Deustuko Unibertsitatea.

Ortega, Ane, Goirigolzarri, Jone eta Amorrortu, Estibaliz (2022). «Participatory action research to promote linguistic mudas among new speakers of Basque: design and benefits», Journal of Multilingual and Multicultural Development 43 (1): 55-67. https://doi.org/10.1080/01434632.2021.1968877 DOI: https://doi.org/10.1080/01434632.2021.1968877

Ozaita, Josu (2014). «Hurbilpen bat Tolosaldeko gazteek hitanoari buruz duten pertzepzio, diskurtso eta praktikara», BAT Soziolinguistika Aldizkaria 91 (2014): 83-103.

Perez Gaztelu, Elixabete (2022). «Euskara batua gazteen lagunarteko ziberko-munikazio pribatua», in Arantzazutik mundu zabalera: euskararen normatibizazioa, 1968-2018. Bilbo: Euskaltzaindia: 471-484. https://doi.org/10.31819/9783968691589-030 DOI: https://doi.org/10.31819/9783968691589-030

Perez Gaztelu, Elixabete eta Zulaika, Esther (2016). «Estrategias comunicativas en las conversaciones "escribladas" de chat: el contacto lingüístico», in Antes y después de los mass media. Actores y estrategias comunicativas. Madril: Dyckinson: 358-376.

Pugdevall, Maite, Walsh, John, Amorrortu, Estibaliz eta Ortega, Ane (2018). «'I'll be one of them': linguistic mudes and new speakers in three minority language contexts», Journal of Multilingual and Multicultural Development 39. https://doi.org/10.1080/01434632.2018.1429453 DOI: https://doi.org/10.1080/01434632.2018.1429453

PuJolar, Joan, González, Isaac eta Martinez, Roger (2010). «Les mudes lingüístiques dels joves catalans», LLENGUA I ÙS Revista Tècnica de Política Lingüística 48 (2010).

Quintanilla, Maite (2014). «Gazteak, hizkuntza eta hegemonia: lekuan lekuko ikerketa antropologikoa Soraluzen», BAT Soziolinguistika Aldizkaria 92-93 (2014): 87-120.

Rodriguez, Fito eta Esnaola, Imanol (1996). «Idatzizko euskara batua eta ahozko euskararen arteko kontraesanak: Euskal Herriaren nortasun kolektiboaren eraikuntzan (gazte-hizkeraren kasua)», Tantak 16 (1996): 67-78.

Schieffelin, Bambi, B., Ochseta Elinor (1986). «Language socialization», Annual review ofanthropology 15 (1986): 163-191. https://doi.org/10.1146/annurev.anthro.15.1.163 DOI: https://doi.org/10.1146/annurev.anthro.15.1.163

Soziolinguistika klusterra, Topagunea, Urtxintxa (2009). Gazteen hizkuntza erabileran eragiten duten faktoreen azterketa proiektua. Emaitzen txostena. Andoain: Soziolinguistika Klusterra. https://soziolinguistika.eus/wp-content/uploads/2021/03/a-gazteenhizkuntzaerabileraneragitendutenfaktoreenazterketai.pdf.

Soziolinguistika klusterra (2011). Gazteen hizkuntza erabileran kokatu eta bertan esku-hartzeko gida. Erabileraren GPSa. Andoain: Soziolinguistika Klusterra. https://soziolinguistika.eus/wp-content/uploads/2020/05/erabileraren_gpsa-_liburuxka-z2.pdf.

Soziolinguistika klusterra (2012). Gazteak eta euskara Gasteizen. Gasteiz: Gasteizko Udala. https://soziolinguistika.eus/wp-content/uploads/2021/03/Gazteak-eta-Euskara-Gasteizen-TXOSTENA.pdf.

Soziolinguistika klusterra (2013). Bergarako nerabeen hizkuntza-erabilera formala eta informala. Andoain: Soziolinguistika Klusterra.

Soziolinguistika klusterra (2018). UPV/EHUko zenbait fakultatetan hizkuntza-erabileraren kale-neurketa, 2018. Emaitzen txostena. Andoain: Soziolinguistika Klusterra. [Argitaratu gabea].

Soziolinguistika klusterra (2022a). Hizkuntzen erabileraren kale-neurketa. Euskal Herria, 2021. Andoain: Soziolinguistika Klusterra. https://soziolinguistika.eus/eu/argitalpenak/hizkuntzen-erabileraren-kale-neurketa-euskal-herria-2021-2/.

Soziolinguistika klusterra (2022b). Hizkuntzen erabileraren kale-neurketa. Gipuzkoa, 2021. Andoain: Soziolinguistika Klusterra. https://infogram.com/gipuzkoa-aurkezpena-1hnq410m8glmk23.

Soziolinguistika klusterra (2022c). UPV/EHUko zenbait fakultatetan hizkuntzen erabileraren neurketa. 2021-2022 ikasturtea. Andoain: Soziolinguistika Klusterra. https://soziolinguistika.eus/wp-content/uploads/2021/06/EHU-Hizkuntzen-erabileraren-neurketa-Txostena-2020.pdf.

Soziolinguistika klusterra (d. g.). UPV/EHUko fakultateetako esparru ez-formaletan hizkuntzen erabilera. Gipuzkoako Campusa. Ikerketaren emaitza nagusiak. Andoain: Soziolinguistika Klusterra. [Argitaratu gabea].

Unamuno, Lorea (2010). «Adinaren araberako bariazioa Gizaburuagako hizkeran», Euskalingua 16 (2010): 41-48.

Zabala, Josune (2013). «Ahozko hizkuntza derrigorrezko bigarren hezkuntzan. Esku hartzea eta ikasleen garapena Tolosako esperientzian», BAT Soziolinguistika Aldizkaria 87-88 (2013): 127-148.

Zabala, Josune eta Ayerza, Maitane (2011). «Tolosa: gazteen ahozkotasunaren laborategi (I)», Euskera, 55 (2) (2011): 671-693.

Zarraga, Arkaitz, Coyos, Jean-Baptiste, Hernández, Jone Miren, Joly, Lionel, Larrea, Imanol, Martínez, Loren, Uranga, Belen eta Biilbao, Paul (2010). Soziolinguistika eskuliburua. Gasteiz: Eusko Jaurlaritza.

Publiée

30-04-2024

Comment citer

Artetxe Sarasola, M., Bereziartua Etxeberria, G., & Burreso Pardo, N. (2024). La compétence linguistique orale dans le contexte informel et l’usage de la langue dans les cercles familiaux et amicaux: une étude quantitative dans le contexte de jeunes universitaires. Euskera Ikerketa Aldizkaria, 1(69), 49–78. https://doi.org/10.59866/eia.v1i69.274

Numéro

Rubrique

Articles de recherche

Données de Fonds