Euskal tiktokerren edukiak eta hizkuntzaren lekua

Egileak

  • Mikel Urionaguena Mondragon Unibertsitatea
  • Beñat Flores Mondragon Unibertsitatea
  • Eneko Bidegain Mondragon Unibertsitatea
  • Aitor Zuberogoitia Mondragon Unibertsitatea

DOI:

https://doi.org/10.59866/eia.v2i68.267

Gako-hitzak:

TikTok, euskara, hizkuntza, motibazioa, eduki-analisiak, sare sozialak

Laburpena

TikTok-en erabilerak hazkunde esanguratsua izan du azken urteetan, euskal gazteen artean sare sozialik erabilienetakoa izatera iritsi arte. Testuinguru honetan, artikulu honek aztertzen du zein toki duen euskarak TikToken, hizkuntza honetan edukia sortu eta parte-
katzen duten hamaika erabiltzaileren eduki azterketa eginez. Halaber, bideoak euskaraz egin eta partekatzeko euskal tiktokerren motibazioak zeintzuk diren ere aztertzen du ikerlanak sakoneko sei elkarrizketaren bidez.

Deskargak

Oraindik ez dago deskargen inguruko informaziorik.

Downloads

Argitaratuta

2023-12-28

Aipuak nola egin

Mikel Urionaguena, Beñat Flores, Eneko Bidegain, & Aitor Zuberogoitia. (2023). Euskal tiktokerren edukiak eta hizkuntzaren lekua. Euskera Ikerketa Aldizkaria, 2(68), 117–148. https://doi.org/10.59866/eia.v2i68.267

Zenbakia

Atala

Ikerketa-artikuluak