Euskal tiktokerren edukiak eta hizkuntzaren lekua
DOI:
https://doi.org/10.59866/eia.v2i68.267Gako-hitzak:
TikTok, euskara, hizkuntza, motibazioa, eduki-analisiak, sare sozialakLaburpena
TikTok-en erabilerak hazkunde esanguratsua izan du azken urteetan, euskal gazteen artean sare sozialik erabilienetakoa izatera iritsi arte. Testuinguru honetan, artikulu honek aztertzen du zein toki duen euskarak TikToken, hizkuntza honetan edukia sortu eta parte-
katzen duten hamaika erabiltzaileren eduki azterketa eginez. Halaber, bideoak euskaraz egin eta partekatzeko euskal tiktokerren motibazioak zeintzuk diren ere aztertzen du ikerlanak sakoneko sei elkarrizketaren bidez.
Deskargak
Oraindik ez dago deskargen inguruko informaziorik.
Argitaratuta
2023-12-28
Aipuak nola egin
Mikel Urionaguena, Beñat Flores, Eneko Bidegain, & Aitor Zuberogoitia. (2023). Euskal tiktokerren edukiak eta hizkuntzaren lekua. Euskera Ikerketa Aldizkaria, 2(68), 117–148. https://doi.org/10.59866/eia.v2i68.267
Zenbakia
Atala
Ikerketa-artikuluak