Esatearen ederra: agertokitik ikasgelara (Ahoskera jardunaldia)

Egileak

  • Julia Marin , , ,

DOI:

https://doi.org/10.59866/eia.v60i2.128

Gako-hitzak:

antzerkia, testu interpretazioa, prosodia, ahozkotasuna, ahots gorako irakurketa, euskalkiak, erregistroak, ahozko arteak, komunikazioa, irakaskuntza

Laburpena

Artikulu hau ahozkotasunaren deskribapen praktiko bat da, hiru zatitan antolatua. Lehe-nak argitzen du antzerkian nola lan egiten dugun testu idatziak bizia hartu dezan aktorearen ahoan, eta zer garrantzitsua den euskalkiak eta erregistro aniztasuna baliatzea pertsonaiak eraikitzeko orduan. Bigarrenak testu interpretazioaren aplikazioaz dihardu: hamalau urteko eskarmentuaren berri aktoreen formazioan, Donostiako Arte Eszenikoen Tailerrean. Eta hirugarrenak erakutsi nahi du antzerkia tresna paregabea dela ahoskera lantzeko komunikazioaren esparru guztietan, batez ere irakaskuntzan. Gogoeta honen helburua: grabazio ugariren bitartez ikusaraztea ahoskera landu, ikasi eta irakatsi daitekeela.

Deskargak

Deskarga-datuak ez daude oraindik eskuragarri.

Deskargak

Argitaratua

2016-09-30

Zenbakia

Atala

Ikerketa-artikuluak

Aipuak nola egin

Esatearen ederra: agertokitik ikasgelara (Ahoskera jardunaldia). (2016). Euskera Ikerketa Aldizkaria, 2(60), 451-476. https://doi.org/10.59866/eia.v60i2.128

Egile beraren artikulu irakurrienak