Ahozko euskara formala aisialdiko euskararen osagarri: Zornotzako gazte batzuen datuak ("Gazteen aisialdia eta euskara" Jagon jardunaldia)

Egileak

  • Maialen Arnedo Gaztelurrutia
  • Ane Badiola Ostolaiz
  • Leire Gandarias Ispizua

DOI:

https://doi.org/10.59866/eia.v2i55.212

Gako-hitzak:

Ahozkotasuna, baliabide diskurtsiboak, debatea, gaiaren eraikuntza, sekuentzia didaktikoa

Laburpena

Zornotzako ikastetxe batean bigarren batxilergoko D ereduko hamazazpi ikasleko talde batekin debate bat egin zen, eskolan gutxi lantzen den ahozko euskararen genero formal honetan nolako baliabideak agertzen diren aztertzeko. Bereziki aztertu diren atalak hauek dira: debatearen kudeaketa orokorra (solaskideen eta moderatzailearen parte-hartzeak nola bideratzen diren) eta debatean jorratutako eduki gaien kudeaketa (gai berriak proposatzea, mantentzea, aldatzea...) hartarako erabiltzen dituzten baliabideak aztertuz (antolatzaileak, sarrera egiturak, berformulatzaileak,...). Emaitzen arabera ikus daiteke gazte hauek badituztela hainbat gaitasun baina gabeziak ere nabari direla. Gure ustez, aisialdian euskara gehiago erabiltzeko, eskolek euskarak berezkoak dituen ahozko genero formalak gehiago lantzea eraginkorra izango litzateke.

Deskargak

Oraindik ez dago deskargen inguruko informaziorik.

##submission.downloads##

Argitaratuta

2011-10-30

Aipuak nola egin

Arnedo Gaztelurrutia, M., Badiola Ostolaiz, A., & Gandarias Ispizua, L. (2011). Ahozko euskara formala aisialdiko euskararen osagarri: Zornotzako gazte batzuen datuak ("Gazteen aisialdia eta euskara" Jagon jardunaldia). Euskera Ikerketa Aldizkaria, 2(55), 695–710. https://doi.org/10.59866/eia.v2i55.212

Zenbakia

Atala

Ikerketa-artikuluak