Adierazkortasuna euskaraz lantzeko proposamen didaktikoa: imitazio-jolasak
DOI:
https://doi.org/10.59866/eia.v1i69.275Gako-hitzak:
euskara, ahozkotasuna, adierazkortasuna, imitazioa, ahoskera, gorputz-adierazpenaLaburpena
Gazteei euskarak ez die balio funtzio premiazkoak asetzeko, gaztelania behar dute haserretzeko, pozteko, harritzeko; nor izateko, alegia. Hezkuntzan, oro har, ahozko jarduna ez da lantzen, ondorioz, orriotan euskaraz eta ahozko adierazkortasuna lantzeko sekuentzia didaktikoa proposatzen da. Ikasleek kaleko hiztunen hizketaldiak imitatzea da lanaren muina, helburua baita ahoskera eta gorputz-adierazpena erregulatzen ikastea eta askotariko baliabide linguistikoak ezagutzea eta erabiltzea.
Deskargak
Oraindik ez dago deskargen inguruko informaziorik.
Argitaratuta
2024-04-30
Aipuak nola egin
Jon Basauri Alberdi, & Iñigo Otaegi Etxezarreta. (2024). Adierazkortasuna euskaraz lantzeko proposamen didaktikoa: imitazio-jolasak. Euskera Ikerketa Aldizkaria, 1(69), 79–115. https://doi.org/10.59866/eia.v1i69.275
Zenbakia
Atala
Ikerketa-artikuluak