Adierazkortasuna euskaraz lantzeko proposamen didaktikoa: imitazio-jolasak

Egileak

  • Jon Basauri Alberdi Elgoibar Ikastola
  • Iñigo Otaegi Etxezarreta Mondragon Unibertsitatea

DOI:

https://doi.org/10.59866/eia.v1i69.275

Gako-hitzak:

euskara, ahozkotasuna, adierazkortasuna, imitazioa, ahoskera, gorputz-adierazpena

Laburpena

Gazteei euskarak ez die balio funtzio premiazkoak asetzeko, gaztelania behar dute haserretzeko, pozteko, harritzeko; nor izateko, alegia. Hezkuntzan, oro har, ahozko jarduna ez da lantzen, ondorioz, orriotan euskaraz eta ahozko adierazkortasuna lantzeko sekuentzia didaktikoa proposatzen da. Ikasleek kaleko hiztunen hizketaldiak imitatzea da lanaren muina, helburua baita ahoskera eta gorputz-adierazpena erregulatzen ikastea eta askotariko baliabide linguistikoak ezagutzea eta erabiltzea.

Deskargak

Oraindik ez dago deskargen inguruko informaziorik.

Downloads

Argitaratuta

2024-04-30

Aipuak nola egin

Jon Basauri Alberdi, & Iñigo Otaegi Etxezarreta. (2024). Adierazkortasuna euskaraz lantzeko proposamen didaktikoa: imitazio-jolasak. Euskera Ikerketa Aldizkaria, 1(69), 79–115. https://doi.org/10.59866/eia.v1i69.275

Zenbakia

Atala

Ikerketa-artikuluak