Peut-on apprendre la variété?: Autour de quelques dimensions de la fixation et la transmission d'une norme phonétique et du rôle des linguistes (Ahoskera jardunaldia)

Egileak

  • João Veloso Université de Porto, Portugal

DOI:

https://doi.org/10.59866/eia.v60i2.129

Gako-hitzak:

estandarizazio fonetikoa, artikulatzeko gaitasuna, ahoskatzearen irakaskuntza

Laburpena

Arau fonetiko baten ezarpenean eta irakaspenean zerikusia duten hainbat kontu azter-tuko ditugu. Hizkuntzalarien papera auzitan jarriko da itxura batean preskriptiboak diren lanetan. Hurbilketa honen aldeko argudioen artean aipatuko da (i) hizkuntzaren aldaketa historiko, geografiko eta sozialen gainean hizkuntzalariak daukan ezagutza, (ii) baita ere estandarizatuak ez dauden arauen gainean lan egiteko aukera izatea, (iii) komunikazio egoe-ra anitzetan estandarizaturik ez dauden arau hauek erabiltzeko legitimotasuna. Beste hezkuntza testuinguru batek datuak emango dizkigu, baita ere testuinguru artistikoak izan dezakeen artikulatzeko gaitasunari buruz. Ilustrazio testuinguruak portugesari, frantsesari eta mirandesari dagozkio.

Deskargak

Oraindik ez dago deskargen inguruko informaziorik.

Downloads

Argitaratuta

2016-09-30

Aipuak nola egin

Veloso, J. (2016). Peut-on apprendre la variété?: Autour de quelques dimensions de la fixation et la transmission d’une norme phonétique et du rôle des linguistes (Ahoskera jardunaldia). Euskera Ikerketa Aldizkaria, 60(2), 477–498. https://doi.org/10.59866/eia.v60i2.129

Zenbakia

Atala

Ikerketa-artikuluak