Euskaltzaindiaren Mendeurrena (Ahoskera jardunaldia): ¿Se puede enseñar la pronunciación?
DOI:
https://doi.org/10.59866/eia.v2i64.45Gako-hitzak:
ahoskera, fonetika, irakuskuntza, metodologiaLaburpena
Ahoskerak axola du eta ahoskera arloko instrukzioak funtzionatzen du. Artikulu honetan azaltzen diren ideiak, bigarren hizkuntza edo atzerri hizkuntza modura (L2), ingelesaren ahoskera irakaste-ikaste prozesuaren ikerketatik eratorritako bibliografiak dakartzan froga enpirikoetan oinarritzen da. Halaber, kasu gehienetan beste hizkuntzen ahoskera ikasketetan aplika daiteke. Literatura espezializatuaren arabera, Ahoskeraren irakaskuntzan eragiten duten faktoreen, oztopoen eta helburuen berrikusketek, nabarmentzekoak diren eta ahoskeraren irakaskuntza eraginkorra ahalbidetzen duten printzipio multzoak sartuko dituzte.
Deskargak
Oraindik ez dago deskargen inguruko informaziorik.
Downloads
Argitaratuta
2020-05-30
Aipuak nola egin
Cuenca Villarín, M. H. (2020). Euskaltzaindiaren Mendeurrena (Ahoskera jardunaldia): ¿Se puede enseñar la pronunciación?. Euskera Ikerketa Aldizkaria, 2(64), 959–976. https://doi.org/10.59866/eia.v2i64.45
Zenbakia
Atala
Ikerketa-artikuluak