Euskaltzaindiaren Mendeurrena (Ahoskera jardunaldia): ¿Se puede enseñar la pronunciación?

Egileak

  • María Heliodora Cuenca Villarín Universidad de Sevilla

DOI:

https://doi.org/10.59866/eia.v2i64.45

Gako-hitzak:

ahoskera, fonetika, irakuskuntza, metodologia

Laburpena

Ahoskerak axola du eta ahoskera arloko instrukzioak funtzionatzen du. Artikulu honetan azaltzen diren ideiak, bigarren hizkuntza edo atzerri hizkuntza modura (L2), ingelesaren ahoskera irakaste-ikaste prozesuaren ikerketatik eratorritako bibliografiak dakartzan froga enpirikoetan oinarritzen da. Halaber, kasu gehienetan beste hizkuntzen ahoskera ikasketetan aplika daiteke. Literatura espezializatuaren arabera, Ahoskeraren irakaskuntzan eragiten duten faktoreen, oztopoen eta helburuen berrikusketek, nabarmentzekoak diren eta ahoskeraren irakaskuntza eraginkorra ahalbidetzen duten printzipio multzoak sartuko dituzte.

Deskargak

Oraindik ez dago deskargen inguruko informaziorik.

##submission.downloads##

Argitaratuta

2020-05-30

Aipuak nola egin

Cuenca Villarín, M. H. (2020). Euskaltzaindiaren Mendeurrena (Ahoskera jardunaldia): ¿Se puede enseñar la pronunciación?. Euskera Ikerketa Aldizkaria, 2(64), 959–976. https://doi.org/10.59866/eia.v2i64.45

Zenbakia

Atala

Ikerketa-artikuluak