Irakaskuntza elebiduna Ipar Euskal Herrian

ahulguneak eta indarguneak

Egileak

  • Eguzki Urteaga Euskal Herriko Unibertsitatea (UPV/EHU)

DOI:

https://doi.org/10.59866/eia.vi66.20

Gako-hitzak:

Irakaskuntza elebiduna, ordu parekotasuna, murgiltzea, euskara, Ipar Euskal Herria

Laburpena

Nahiz eta Konstituzioaren 2. artikuluak dioen frantsesa dela Errepublikaren hizkuntza, euskararen eta euskarazko irakaskuntzak hazkunde etengabea ezagutu du azken urteetan Ipar Euskal Herrian. Horri esker, irakaskuntza elebiduneko ikasleen kopuruak hazi dira eta irakaskuntza-eskaintza handitu zein ugaritu da denborak aurrera egin ahala. Hazkunde horrek gutxiestea komeni ez den hainbat oztopori aurre egin behar izan badie, euskararen eta euskarazko irakaskuntzak indarguneak dauzka, hala nola adostasunak lortzeko gailua, murgiltzearen esperimentazioa irakaskuntza publiko naiz pribatuan, helburu komun baten inguruan batutako hezkuntza eragileak ala martxan jarritako ebaluazio prozedurak.

Deskargak

Oraindik ez dago deskargen inguruko informaziorik.

##submission.downloads##

Argitaratuta

2021-07-15

Aipuak nola egin

Urteaga, E. (2021). Irakaskuntza elebiduna Ipar Euskal Herrian: ahulguneak eta indarguneak . Euskera Ikerketa Aldizkaria, (66), 211–246. https://doi.org/10.59866/eia.vi66.20

Zenbakia

Atala

Ikerketa-artikuluak