Gazteak eta euskararen erabilera: egin gabeko galderak

Egileak

  • Jone Miren Hernández García , , Euskal Herriko Unibertsitatea (UPV/EHU) ,
  • Jaime Altuna Ramirez , , Euskal Herriko Unibertsitatea (UPV/EHU) ,

DOI:

https://doi.org/10.59866/eia.v2i65.34

Gako-hitzak:

gazteak, euskararen erabilera, D ereduko kirola,, hizkuntza-praktikak, hizkuntza-ideologiak

Laburpena

Gazteen euskararen erabileraren gaia ez da berria. Ikerketak egin dira, esperientziak eta egitasmoak abiatu dira, baina zalantza asko dago emaitzen inguruan. Galdera eta kezka ugari sortzen duen auzia da oraindik ere. Artikulu honetan, gaiari buruzko hausnarketa kritikoa egin dugu, azken bost urteotan gazteekin egin ditugun ikerketetan pilatutako esperientzian oinarrituz. Batez ere, D ereduko kirola egitasmoan parte hartu duten kirolari gazteek esan eta erakutsi digutena aintzat hartuta, galderak berrikusi, ikerketa-moduak birpentsatu eta gazte-kulturekin lotutako praktika, subjektibotasun eta ideologiei garrantzia ematearen beharra azpimarratuko dugu.

Deskargak

Deskarga-datuak ez daude oraindik eskuragarri.

Deskargak

Argitaratua

2021-07-15

Zenbakia

Atala

Ikerketa-artikuluak

Aipuak nola egin

Gazteak eta euskararen erabilera: egin gabeko galderak . (2021). Euskera Ikerketa Aldizkaria, 2(65), 445-479. https://doi.org/10.59866/eia.v2i65.34