Euskaltzaindiaren Mendeurrena (Ahoskera jardunaldia): ¿Se puede enseñar la pronunciación?
DOI:
https://doi.org/10.59866/eia.v2i64.45Gako-hitzak:
ahoskera, fonetika, irakuskuntza, metodologiaLaburpena
Ahoskerak axola du eta ahoskera arloko instrukzioak funtzionatzen du. Artikulu honetan azaltzen diren ideiak, bigarren hizkuntza edo atzerri hizkuntza modura (L2), ingelesaren ahoskera irakaste-ikaste prozesuaren ikerketatik eratorritako bibliografiak dakartzan froga enpirikoetan oinarritzen da. Halaber, kasu gehienetan beste hizkuntzen ahoskera ikasketetan aplika daiteke. Literatura espezializatuaren arabera, Ahoskeraren irakaskuntzan eragiten duten faktoreen, oztopoen eta helburuen berrikusketek, nabarmentzekoak diren eta ahoskeraren irakaskuntza eraginkorra ahalbidetzen duten printzipio multzoak sartuko dituzte.
Deskargak
Deskarga-datuak ez daude oraindik eskuragarri.
Deskargak
Argitaratua
2020-05-30
Zenbakia
Atala
Ikerketa-artikuluak
Aipuak nola egin
Euskaltzaindiaren Mendeurrena (Ahoskera jardunaldia): ¿Se puede enseñar la pronunciación?. (2020). Euskera Ikerketa Aldizkaria, 2(64), 959-976. https://doi.org/10.59866/eia.v2i64.45