Eleaniztasuna eta euskara: hegoaldeko haur eta lehen hezkuntza irakasleen usteak eta jarrerak
DOI:
https://doi.org/10.59866/eia.vi67.5Gako-hitzak:
eleaniztasuna, irakasleen usteak, Haur eta Lehen hezkuntzako irakasleak, hizkuntza minorizatua, hezkuntza eleaniztunaLaburpena
Ikerlanaren helburua da Hegoaldeko Haur eta Lehen Hezkuntza irakasleek euskara, gaztelania, ingeles eta frantsesarekiko usteak neurtzea honako bost alorretan: bat, norberaren hizkuntza-mailan; bi, hizkuntza bakoitzari emaniko garrantzian; hiru, hizkuntza horiek ikasteko zailtasunean; lau, ikerketan baliatutako galdetegiko hizkuntza-hautaketan, eta bost,hizkuntza-hautaketa horren arrazoian. Emaitzek irakasleen hizkuntza-usteak eta -jarrerak sakonago ezagutzea ahalbidetuko dute
Deskargak
Oraindik ez dago deskargen inguruko informaziorik.
##submission.downloads##
Argitaratuta
2022-11-30
Aipuak nola egin
Gartziarena, M., & Altuna, J. (2022). Eleaniztasuna eta euskara: hegoaldeko haur eta lehen hezkuntza irakasleen usteak eta jarrerak. Euskera Ikerketa Aldizkaria, (67), 11–31. https://doi.org/10.59866/eia.vi67.5
Zenbakia
Atala
Ikerketa-artikuluak