Piarres Larzabalen antzerkigintza, euskal identitatearen paradigmak

Egileak

  • Ixabel Etxeberria Université Michel de Montaigne-Bordeaux III - Laboratoire IKER-UMR 5478 (CNRS-UB3-UPPA)

DOI:

https://doi.org/10.59866/eia.v60i2.132

Gako-hitzak:

Piarres Larzabal, Euskal antzerkia, antzerki herrikoia, Enbata

Laburpena

Egilea Larzabalen garaian Euskal Antzerkia nolakoa zen deskribatzetik hasten da: Antzerki herrikoia, amateurra, euskaraz egina eta ideia aldetik libreagoa zena. Testuinguru honi atxikiz Larzabalen antzerki moldea lantzen du. Eredu moralistatik urrun, psikologiari lotuko zitzaion antzerkia non pertsonaien nortasun eta izaerak garrantzia duten. Bestalde gai sozialei buruzko kezka ageri duen, beti ere injustizia pairatzen dutenen alde. Euskara eta euskal komunitatea prestigiatzen saiatu zen beti. Azkenengo urteetan, hegoaldetik etorritako errefuxiatutekin harremanetan, politikara gehiago hurbildu zen eta ondorioz bere lan batzuk Euskal Herriko historiako pasarteetan oinarrituko dira.

Deskargak

Oraindik ez dago deskargen inguruko informaziorik.

Downloads

Argitaratuta

2016-09-30

Aipuak nola egin

Etxeberria, I. (2016). Piarres Larzabalen antzerkigintza, euskal identitatearen paradigmak . Euskera Ikerketa Aldizkaria, 60(2), 565–584. https://doi.org/10.59866/eia.v60i2.132

Zenbakia

Atala

Ikerketa-artikuluak